Fellestur til Haugesund-Sauda

Vi planlegger å ha en fellestur til Haugesund-Sauda lørdag 24.mai. Dette har pleid å være et kjekt ritt hvor flere fra klubben har vært med på. Derfor ønsker vi å kjøre opp i lag enten i minibuss eller det som er mest hensiktsmessig. Vi arrangerte en fellestur for 2 år siden og det var mange som hadde en flott tur da.

Dersom du har lyst å være med på turen, så sender du en mail til larsmidtboe@yahoo.no med navn.

Medlem: Gratis
Ikke-medlem: 400 kr

Påmeldingen er bindende og fristen er satt til 6.mai. Dette er for å gjøre det enklere å organisere.

Påmelding til rittet kan gjøres her

2 comments to

You can leave a reply or Trackback this post.
  1. Hvordan er opplegget med transport. Avreisetidspunkt og hjemreise fra Sauda?

• Lars Midtbø says:

Vi tar ferja fra Tau kl 07.30 om morningen og regner med en hjemreise rundt kl 16.30 fra Sauda. Avhenger av når folk kommer i mål.