Medlemskontingent til Ryfylke Sykkelklubb

Du kan nå bli medlem via medlemskap.nif.no, hvor du søker opp klubben og vil så bli guidet gjennom prosessen, blant annet registrering/innlogging i “Min Idrett”.

Trykk her for å bli medlem

Medlemsfordeler:

• Medlemskontigent 400/600 kr (Familiemedlemskap).
  • Mulighet for å løse helårslisens.
  • 15 % rabatt på sykkelrelatert utstyr hos Sport1 Jørpeland.
  • 15 % rabatt hos Fokus Naprapatklinikk.
  • Sosialt opplegg som fellesturer, årsfest og treningsturer.
  • Morsomt treningsmiljø.

Sykkellisens for barn og voksne

Klubbmedlemskap gir alle mulighet til å løse sykkellisens for landevei. Landeveisritt innenlands gir mulighet for å løse engangslisens mot et mindre gebyr, men på grunn av forsikringen som følger med vil det være en lur investering uansett hvor mange eller få ritt du tenker å stille opp på i løpet av året.

Alle barn over 13 år må også løse helårs sykkellisens for å sykle i ritt, da til kr. 200, først og fremst på grunn av nevnte forsikring.

Vi anbefaler at også barn under 13 år løser lisens. Det koster kr. 0 og gir oss bedre oversikt over barn og unge som både trener og kanskje også konkurrerer på sykkelen. Samme forsikring gjelder også for barn under 13 år.

Forsikringsordning for barna

Ryfylke Sykkelklubb er medlem av Norges Idrettsforbund. Det betyr at alle barn som er med på organisert sykkeltrening er dekket av Gjensidige barneidrettsforsikring. Denne forsikringen gjelder frem til den dato barnet fyller 13 år.  Fra og med den datoen barnet fyller 13 år må barnet tegne helårs sykkellisens som koster kr. 200 og inkluderer barneforsikring.

Forsikring for utstyr og klær

Ved å løse helårs sykkellisens vil alle få tilbud om å tegne egen forsikring for utstyr og klær, denne forsikringen er et spesialtilbud fra Trygg Forsikring.