Fokus Naprapatklinikk Jørpeland

Når har du som er medlem i Ryfylke sykkelklubb muligheten til og komme i enda bedre form hos  Fokus Naprapatklinikk Jørpeland!

11261261_410201449190180_1257911543_a

Vi kan hjelpe deg med personlig treningsprogram. Det vi kan anbefale er å ta en “functionall movement system” en spesialutviklet test.

Testen er en moderne vitenskapligt utprøvd metode for skadeforebygging. Vi tester den enkeltes bevegelseesmønstrer, og kartlegger de grunnleggende, funksjonelle bevegelsesmønster, asymmetrier og stabilitet/bevegelighet. Disse testene “avslører” ubalanser, og utifra resultatene setter vi opp et treningsprogram spesialtilpasset hver utøver. Med dette kan vi forebygge skader og øke prestasjoner.

Prisen på dette er 650 kr for test, inkludert et spesialtilpasset treningsprogram.

Men som medlem av Ryfylke SK, og vi i Fokus Naprapatklinikk Jørpeland ønsker og gi dere klubbmedlemmer et tilbud om en sterkt redusert pris på dette programmet. Dette som takk for at vi fikk stå på stand i helgen, og at dere reklamerte for vår klinikk på deres invitasjon.
Se PRISTILBUD nedenfor:

Ord.pris: Functional screening test, inkl spesialtilpasset treningsprogram til hver enkelt utøver: 650kr pr pers.
SPESIALTILBUD: for Ryfylke SK: 200 kr per pers.

Vi kan sette opp en ettermiddag/kveld på vårt treningsrom til testing av deres medlemmer, hvis det skulle være av interesse.

Håper dette kan være av interesse. Har dere noen spørsmål ang dette, kan du ringe meg på tlf; 97097820.