Klubbmesterskap i terreng og Årsfest Lørdag 22 oktober.

Bli med på årets siste “super Lørdag ” !

Klubb mesterskap i terreng går av stabelen som i fjor på Leite. X (litt etter hvordan føre er men mye mulig det blir 6 runder)  antall runder vil bli kjørt og en klubbmester skal vi kåre!

Rittet starter kl 12.00 ved enden av Leiteveien (Åsvatnet ). Påmeldings link kommer! Det er også mulig for ikke klubbmedlemmer også og delta, men da koster det 100,- kr. Vi satser på strålende høst vær og grilling.

PÅMELDINGSINK KLUBBMESTERSKAP TERRENG

Ikke medlemmer betaler på rittdag.

Løypekart kommer snart for dem som ikke kjenner området.

12080361_1649928868618759_4760925068892821234_o

På kvelden vil der bli arrangert årsfest for klubbens medlemmer nede på Båthuset på Jørpeland. Dette er gratis for klubbens medlemmer, her vil der bli servert mat (meny kommer) samt kaffe og dessert. For og melde deg på års festen vær vennlig å send en mail til ryfylkesykkelklubb@gmail.com . Følge er lovt og ha med som tidligere år.

OPPDATERT:

Meny: Thailansk buffet.

Dørene åpnes kl 19.00, vel møtt !