Klubbtempo og 17.mai-tog!

For de som ikke følger med på facebookgruppa vår så er det planlagt klubbmesterskap i tempo den 15. mai, og løypa er lagt til gamleveien langs Tysdalsvatnet tur/retur (10km). Grunnet regler fra NCF vedrørende rittlisens er denne kun åpen for klubbmedlemmer for å unngå ekstra kostnader, men dette løses enkelt ved å melde seg inn i RSK dersom du ikke allerede har gjort det. 😉

Vi prøver å få til noe sosialt, som grilling e.l., etter målgang.

Påmelding for Tysdalvatnet tempo 2019 på EQTiming

17. mai-tog

Ellers stiller vi i år i folketoget på Jørpeland den 17. mai. Her håper vi flest mulig blir med, både voksne og barn. De som har stiller i klubbtøy, og ellers hjelm og valgfri type sykkel. Dette er en glimrende anledning til å være med og vise resten av Jørpeland det mangfoldet av fritidsaktiviteter nærområdet har å by på. Hipp, hipp!